Silnik |
|
|
Marka |
|
Deutz |
Norma toksyczności |
|
Stage IIIA |
Ilość cylindrów/pojemność skokowa |
ilość/cm3 |
6 / 7145 |
Średnica cylindra/skok tłoka |
mm |
108 / 130 |
Moc znamionowa |
kW (KM) |
195 (265) wg 2000/25/EC |
Znamionowa prędkość obrotowa |
obr./min |
2300 |
Masymalny moment obrotowy |
Nm |
1050 |
Prędkość obrotowa momentu maksymalnego |
obr./min |
1500 |
Układ wtryskowy |
|
common rail |
Układ dolotowy |
|
z turbodoładowaniem i chłodnicą powietrza (intercooler) |
Pojemność zbiornika paliwa |
dm3 |
480 (325+155) |
Jednostkowe zużycie paliwa |
g/kWh |
233 – przy mocy znamionowej, 217 – przy maks. momencie obr. |
Układ napędowy (skrzynia biegów, oś tylna) |
|
|
Marka |
|
ZF |
Typ skrzyni biegów |
|
mechaniczna, synchronizowana |
Całkowita ilość przełożeń |
przód/tył |
40/40 |
Wzmacniacz momentu Powershift, liczba przełożeń |
|
standard, 4 przełożenia |
Zmiana kierunku jazdy – Powershuttle |
|
standard |
Zakres prędkości |
km/h |
3,18-47,1 (przy załączonym red. biegów pełzających 0,44-2,9) 1) 2) |
Reduktor biegów pełzających |
km/h |
standard |
Sprzęgło |
|
mokre wielotarczowe, załączane elektrohydraulicznie |
Blokada mechanizmu różnicowego |
|
załączana elektrohydraulicznie |
Oś przednia, układ kierowniczy, zawieszenie |
|
|
Zawiesznie |
|
sztywne, wahliwe – standard amortyzacja osi przedniej – opcja |
Załączanie napędu osi |
|
elektrohydraulicznie |
Blokada mechanizmu różnicowego |
|
załączana elektrohydraulicznie |
Maksymalny kąt skrętu kół |
° |
55 |
Minimalny promień zawracania |
mm |
7800 |
Układ kierowniczy |
|
z hydrostatyczną przekładnią kierowniczą |
Układ hamulcowy |
|
|
Rodzaj |
|
tarczowe, mokre |
Instalacja hamulcowa przyczep |
|
dwuprzewodowa+jednoprzewodowa |
Instalacja hydrauliki zewnętrznej |
|
|
Rodzaj |
|
w układzie LS (z regulowanym wydatkiem) |
Pojemność zbiornika oleju |
dm3 |
70, niezależyny zbiornik oleju |
Wydatek pompy przy znamionowej prędkości silnika |
dm3/min |
116 |
Ciśnienie robocze |
bar |
200 |
Ilość sekcji rozdzielacza |
|
4 |
Ilość gniazd hydraulicznych |
tył/przód |
4pary+wolny zlew / 0 |
Regulator wydatku |
|
tak, dla każedj sekcji |
Trójpunktowy układ zawieszenia (TUZ) |
|
|
Tylny: |
|
|
Kategoria wg ISO 730-1 |
|
kat. II/III |
Maksymalny udźwig w osi końcówek cięgieł |
kg |
10500 |
System sterowania |
|
elektrohydraulicznie typu EHR BOSCH, dodatkowe przyciski na błotniku |
Przedni: |
|
opcja |
Kategoria wg ISO 730-1 |
|
kat. II |
Maksymalny udźwig w osi końcówek cięgieł |
kg |
5000 |
Wałek odbioru mocy (WOM) |
|
|
Tylny WOM: |
|
|
Sprzęgło WOM |
|
niezależne, mokre |
Załączanie |
|
elektrohydraulicznie + dodatko załączanie przyciskiem na błotniku |
Zakresy prędkości wałka |
|
540E/1000 |
Typ wałka |
|
typ 3 (1 3/4 20 wpustów) – standard typ 1 (1 3/8″ 6 wpustów) – opcja typ 2 (1 3/8″ 21 wpustów) – opcja |
Przedeni WOM: |
|
opcja |
Sprzęgło WOM |
|
mokre |
Załączanie |
|
elektrohydraulicznie |
Zakresy prędkości wałka |
|
1000 |
Typ wałka |
|
typ 2 (1 3/8″ 21 wpustów) |
Kierunek obrotów (patrząc na czoło wałka) |
|
prawy standard, lewy – opcja |
Kabina |
|
|
Opis |
|
jednomiejscowa, czterosłupkowa |
Wyposażenie standardowe |
|
dodatkowe siedzisko pasażera, przyciemniane szyby |
Klimatyzacja |
|
standard |
Instalacja elektryczna |
|
|
Napięcie |
V |
12V |
Alternator |
V/A |
14/150 |
Światło błyskowe pomarańczowe |
|
opcja |
Ilość świateł roboczych |
przód/tył |
4/5 |
Wymiary |
|
|
Rozstaw osi |
mm |
3010 |
Rozstawy kół osi przedniej/tylnej |
mm/mm |
1992 / 1889-1999 |
Długość (z obciążnikami z przodu i cięgłami tyl. TUZ w poz. transp.) |
mm |
5350 |
Szerokość |
mm |
2504-2730 3) |
Wysokość |
mm |
3213-3280 |
Prześwit |
mm |
540 |
Masy i naciski |
|
|
Masa własna |
kg |
9930 |
Rozkład masy na oś przednią/tylną |
kg/kg |
4667 / 5263 |
Dopuszczalna masa całkowita |
kg |
14000 |
Dopuszczalna masa przypadająca oś przednią/tylną |
kg/kg |
6500/10000 |
Masa obciążników standardowych przednich/tylnych |
kg/kg |
1150 |
Masa obciążników opcjonalnych przednich/tylnych |
kg/kg |
300 / 400 lub 800 |