CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA |
|
P1.1 |
Typ: |
|
Nazwa handlowa: |
Jednostka |
PRONAR 320AMK |
Silnik |
|
|
|
Marka |
|
Mitsubishi |
Norma toksyczności |
|
Stage IIIA |
Ilość cylindrów/pojemność skokowa |
ilość/cm3 |
4 / 1758 |
Średnica cylindra/skok tłoka |
mm |
78 / 92 |
Moc znamionowa |
kW (KM) |
26,5 (36) wg DIN 70020 1) 27,4 (37) wg 97/68/EC |
Znamionowa prędkość obrotowa |
obr./min |
3000 |
Moc maksymalna |
kW (KM) |
równa mocy znamionowej |
Prędkość obrotowa mocy maksymalnej |
obr./min |
- |
Masymalny moment obrotowy |
Nm |
98 |
Prędkość obrotowa momentu maksymalnego |
obr./min |
2000 |
Układ wtryskowy |
|
pompa wtryskowa z regulatorem mechanicznym |
Układ dolotowy |
|
wolnossący |
Pojemność zbiornika paliwa |
dm3 |
32 |
Jednostkowe zużycie paliwa |
g/kWh |
267 – przy mocy znamionowej, 250 – minimalne |
Układ napędowy (skrzynia biegów, oś tylna) |
|
|
|
Marka |
|
MTZ |
Typ skrzyni biegów |
|
mechaniczna, niesynchronizowana |
Całkowita ilość przełożeń |
przód/tył |
16/8 |
Wzmacniacz momentu Powershift, liczba przełożeń |
|
- |
Zmiana kierunku jazdy – Powershuttle |
|
- |
Zakres prędkości |
km/h |
1,13-27,8 |
Reduktor biegów pełzających |
km/h |
- |
Sprzęgło |
|
suche, jednotarczowe, załączane mechanicznie |
Blokada mechanizmu różnicowego |
|
załączana mechanicznie |
Oś przednia, układ kierowniczy, zawieszenie |
|
|
|
Zawiesznie |
|
sztywne, wahliwe |
Załączanie napędu osi |
|
automatycznie, w zależności od poślizgu kół tylnych |
Blokada mechanizmu różnicowego |
|
samoblokujący się mechanizm różnicowy |
Maksymalny kąt skrętu kół |
° |
45 |
Minimalny promień zawracania |
mm |
1900 |
Układ kierowniczy |
|
z hydrostatyczną przekładnią kierowniczą |
Układ hamulcowy |
|
|
|
Rodzaj |
|
tarczowe, mokre |
Instalacja hamulcowa przyczep |
|
dwuprzewodowa + jednoprzewodowa |
Instalacja hydrauliki zewnętrznej |
|
|
|
Rodzaj |
|
w układzie otwartym (Open Center) |
Pojemność zbiornika oleju |
dm3 |
19, oddzielny zbiornik oleju |
Wydatek pompy przy znamionowej prędkości silnika |
dm3/min |
33 |
Ciśnienie robocze |
bar |
160 |
Ilość sekcji rozdzielacza |
|
2 |
Ilość gniazd hydraulicznych |
tył/przód |
1 para / 1 para |
Regulator wydatku |
|
- |
Trójpunktowy układ zawieszenia (TUZ) |
|
|
|
Tylny: |
|
|
|
Kategoria wg ISO 730-1 |
|
kat. II |
Maksymalny udźwig w osi końcówek cięgieł |
kg |
750 |
System sterowania |
|
mechanicznie |
Przedni: |
|
standard |
Kategoria wg ISO 730-1 |
|
kat. II (opcjonalnie kat. I) 2) |
Maksymalny udźwig w osi końcówek cięgieł |
kg |
350 |
Wałek odbioru mocy (WOM) |
|
|
|
Tylny WOM: |
|
|
Sprzęgło WOM |
|
funkcję spełnia sprzęgłó główne |
Załączanie |
|
mechanicznie |
Zakresy prędkości wałka |
|
niezależne 540 / 1000, zależny od drogi 3,5 i 6,5 obr./m |
Typ wałka |
|
typ 1 (1 3/8″ 6 wpustów) lub typ 2 ( 1 3/8″ 21 wpustów) |
Przedeni WOM: |
|
opcja |
Sprzęgło WOM |
|
funkcję spełnia sprzęgło główne |
Załączanie |
|
mechanicznie |
Zakresy prędkości wałka |
|
niezależne 540 / 1000, zależny od drogi 3,5 i 6,5 obr./m |
Typ wałka |
|
typ 1 (1 3/8″ 6 wpustów) lub typ 2 ( 1 3/8″ 21 wpustów) |
Kierunek obrotów (patrząc na czoło wałka) |
|
prawy |
Kabina |
|
|
|
Opis |
|
jednomiejscowa |
Wyposażenie standardowe |
|
|
Klimatyzacja |
|
- |
Instalacja elektryczna |
|
|
|
Napięcie |
V |
12 |
Alternator |
V/A |
14/50 |
Światło błyskowe pomarańczowe |
|
standard |
Ilość świateł roboczych |
przód/tył |
2/2 |
Wymiary |
|
|
|
Rozstaw osi |
mm |
1700 |
Rozstawy kół osi przedniej/tylnej |
mm/mm |
1280 lub 1410 / 1250 lub 1394 |
Długość (z obciążnikami z przodu i cięgłami tyl. TUZ w poz. transp.) |
mm |
3582 |
Szerokość |
mm |
1565 lub 1678 |
Wysokość |
mm |
2360 |
Prześwit |
mm |
290 |
Masy i naciski |
|
|
|
Masa własna |
kg |
1875 ** |
Rozkład masy na oś przednią/tylną |
kg/kg |
|
|
Dopuszczalna masa całkowita |
kg |
3000 |
Dopuszczalna masa przypadająca oś przednią/tylną |
kg/kg |
1200/1800 |
Koła |
|
|
|
Możliwe ogumienie |
tył – przód |
11,2-20 210/80 R16 |
|
|
11,2-20 9,0/70-16 |
|
|
280/85 R20 240/70 R16 |
|
|
36×13,50-15 27×10,50-15 – bieżnik trawnikowy |
|
|
15-19,5 10-16,5 – bieżnik przemysłowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* – z standardowymi obciążnikami, pełnym zbiornikiem paliwa i kierowcą, bez wyposażenia opcjonalnego |
|
|
** – z przednim TUZ, pełnym zbiornikiem paliwa i kierowcą, bez wyposażenia opcjonalnego |
|
|
1) – z wentylatorem |
|
|
|
2) – w wersji z przednim WOM tylko kat. I WĄSKA |
|