Modele T4 wyposażone są w silnik Common Rail F5C o poj. 3,4 litra opracowany we współpracy z firmą FPT Industrial, w którym zastosowano najnowocześniejszą technologię recyrkulacji schłodzonych spalin (CEGR), zapewniającą zgodność z normami emisji Tier 4A. Jest to całkowicie zgodne z kompleksowym, długofalowym planem działania marki New Holland w odniesieniu do norm Tier 4A: z uwagi na mniejsze zapotrzebowanie na chłodzenie silników o mocy poniżej 120 KM wyposażone są w technologię CEGR. Silniki te osiągają moc od 86 do 107 KM i zapewniają bardzo szybką reakcję na zmienne obciążenia dzięki precyzyjnej technologii dozowania paliwa, typowej dla silników Common Rail. Sprawność w wymagających warunkach jest dodatkowo zoptymalizowana dzięki maksymalnemu momentowi obrotowemu sięgającemu aż 444 Nm oraz imponującemu przyrostowi momentu obrotowego nawet o 35%