Przyczepa skorupowa PRONAR T679M to uniwersalny produkt, który znajduje szerokie zastosowanie w rolnictwie, ale również w budownictwie (transport żwiru czy piachu) i innych sektorach gospodarki.
Description
Przyczepa PRONAR T679M
to nowość w ofercie przyczep skorupowych Pronar. Przyczepa skorupowa PRONAR T679M to uniwersalny produkt, który powstał w wyniku modernizacji przyczepy PRONAR T679. Zmieniona skrzynia ładunkowa, w której ściana boczna została wykonana z jednego arkusza blachy (brak środkowego żebra), sprawia, że przyczepa ma nowoczesny wygląd i zachowuje wysokie parametry wytrzymałościowe. W standardzie przyczepa wyposażona jest w osłony, które zabezpieczają skrzynię przed zabrudzeniem podczas jazdy, natomiast podczas załadunku czy rozładunku chronią ramę dolną przyczepy. W klapie tylnej T679M zastosowano sprawdzony system zamków zabezpieczających na siłownikach hydraulicznych, który uniemożliwia nieoczekiwane otwarcie klapy oraz zapewnia jej prawidłowy docisk. Dodatkowo montowana w standardzie gumowa uszczelka zapewnia 100% szczelność przyczepy, każdego rodzaju ładunku. Dzięki temu przyczepa PRONAR T679M znajduje szerokie zastosowanie w rolnictwie (zarówno do transportu zboża, kukurydzy, rzepaku, masy zielonej czy roślin okopowych), ale również w budownictwie (transport żwiru czy piachu) i innych sektorach gospodarki. Przyczepa T679M ma bogate wyposażenie standardowe, min. błotniki kół przednich i tylnych, dwuprzewodową pneumatyczną instalację hamulcową, drabinki i stopnie burtowe, duże okno w ścianie przedniej, oświetlenie boczne oraz nożycową podporę dyszla. W Przyczepie T679M zastosowano instalację oświetleniową z lampami LED o dużej żywotności oraz odporności na wilgoć i zanieczyszczenia. Dodatkowo na lampach tylnych standardowo montowane są metalowe kratki zabezpieczające je przed uszkodzeniem.
T679M Wyposażenie standardowe:
- Skorupowa skrzynia ładunkowa z profilowanymi ścianami o wysokości 1200mm
- Ściana tylna podnoszona hydraulicznie
- Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili
- Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
- Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
- Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
- Zawieszenie tandem na resorach parabolicznych z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach 400×80
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Tylne zabezpieczenie, z homologacją typu WE, składane
- Błotniki plastikowe osłaniające tylne i przednie koła oraz metalowa osłona nad kołami
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Instalacja oświetleniowa 12V z bocznymi światłami obrysowymi i wyjściem do drugiej przyczepy
- Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
- Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym i grubymi linami zabezpieczającymi
- Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym
- Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Okna na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej
- Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
T679M wyposażenie opcjonalne:
- Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
- Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø50mm do łączenia dolnym zaczepem ciągnika
- Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
- Instalacja hamulcowa hydrauliczna
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
- Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
- Rynna zsypowa do ziarna
- Skrzynka narzędziowa
- Boczne zabezpieczenia (osłony)
- Zaczep tylny manualny, amortyzowany
- Zaczep tylny automatyczny
- Koła z ogumieniem 385/65R22,5
- Koła z ogumieniem 385/55R22,5 RE
- Koła z ogumieniem 385/55R22,5
- Koła z ogumieniem 500/45-22,5
- Koło zapasowe luzem
- Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
- Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
DANE TECHNICZNE:
Dopuszczalna masa całkowita: |
16200 |
[kg] |
Ładowność: |
12000 |
[kg] |
Masa własna: |
4200 |
[kg] |
Pojemność ładunkowa bez nadstaw: |
13,2 |
[m3] |
Powierzchnia ładunkowa: |
10,4 |
[m2] |
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: |
4800 |
[mm] |
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: trapez: |
2140/2200 |
[mm] |
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość): |
6797/2550/2460 |
[mm] |
Wysokość ścian skrzyni: |
1200 |
[mm] |
Grubość blachy podłogi/ściany: |
4/4 |
[mm] |
Wysokość platformy od podłoża: |
1260 |
[mm] |
Rozstaw kół: |
1960 |
[mm] |
Zawieszenie: |
Resory paraboliczne |
|
Obciążenie oka dyszla |
1950 |
[kg] |
Rozmiar ogumienia: |
385/65 R22,5 RE |
|
Prędkość konstrukcyjna: |
40 |
[km/h] |
System wywrotu: |
jednostronny |
|
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie): |
1700/13/200 |
[mm/L/bar] |
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: |
83,2/61 |
[KM/kW] |
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) : |
50 |
[°] |