Zadzwoń do nas
23 662 28 42
Odwiedź nas
Mapa strony
O nas
Autoryzowany dealer marki

Przyczepa PRONAR T285/1

Print
Przyczepa PRONAR T285/1 cechuje się większą ładownością (podniesiono ją o 2 tony), którą udało się osiągnąć poprzez wprowadzenie szerszego układu osi, który wynosi 1810 mm.
T285.1nr2
T285.1nr1
T285.1nr3
Description

Przyczepa PRONAR T285/1

Uniwersalna przyczepa, która może pracować przez cały rok w rolnictwie, budownictwie i gospodarce odpadami! Idealne rozwiązanie dla firm oraz gmin, które poszukują uniwersalnego i wytrzymałego sprzętu do różnych zadań związanych z utrzymaniem czystości i pracami ziemno-drogowymi.
Przyczepa PRONAR T285/1 cechuje się większą ładownością (podniesiono ją o 2 tony), którą udało się osiągnąć poprzez wprowadzenie szerszego układu osi, który wynosi 1810 mm. Konstrukcja przyczepy wykonana jest z profili stalowych zamkniętych zapewniających doskonałą wytrzymałość. Wprowadzenie osi skrętnej w systemie tandem dodatkowo wpływa korzystnie na zmniejszenie eksploatacji podłoża (niszczenie darni) jak również obniżenie eksploatacji opon i redukcję zużycia paliwa.

T285/1 Wyposażenie standardowe:

  • Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili
  • Dyszel sztywny zintegrowany z ramą do łączenia z zaczepami ciągnika ( hitch, piton fix, transportowy )
  • Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z zaczepami ciągnika -hitch, piton fix
  • Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym ( układ wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika )
  • Zawieszenie tandem na resorach parabolicznych z rozstawem osi 1810mm, z przednią osią sztywną i tylną osią kierowaną biernie z instalacją hydrauliczna blokady skrętu, hamulce bębnowe o wymiarach 400×140 (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydr z ciągnika )
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Ręcznie wysuwany zderzak tylny z możliwością blokady w trzech położeniach ( w zależności od długości przewożonego kontenera)
  • Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi
  • Plastikowe błotniki nad kolami
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Centralny układ hydrauliczny z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych sterowany rozdzielaczem hydraulicznym ciągnika (dla ciągników z 3 parami wyjść hydraulicznych) realizujący funkcje:
  • Hydrauliczna blokada zawieszenia
  • Hydrauliczna blokada kontenera
  • Hydrauliczny wywrót z hydraulicznym przełączaniem hakowiec/wywrotka
  • Hydrauliczna rama haka
  • Świetlna informacja o położeniu hakowiec/wywrotka
  • Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera i regulowana w dwóch położeniach wysokością (przystosowanie do kontenerów wykonanych wg DIN 30722 i kontenerów wg SS 3021
  • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR

Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne):

  • Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z transportowym zaczepem ciągnika
  • Zaczep dyszla sztywny K80mm do łączenia z kulowym zaczepem ciągnika
  • Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø50mm do łączenia z zaczepami ciągnika -hitch, piton fix
  • Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
  • Podpora dyszla teleskopowa z przetyczką
  • Boczne osłony przeciwnajazdowe
  • Skrzynka narzędziowa
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna
  • Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna )
  • Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania )
  • Wyjście na tył instalacji hamulcowej
  • Własny układ hydrauliczny, ze zbiornikiem oleju, pompą, przekładnią i wałem przekaźnika mocy, sterowany elektrycznie, przewodowo, z kabiny ciągnika trzema funkcjami pojazdu ( blokada zawieszenia, ruch ramy haka, ruch ramy wychylnej )
  • Sterowanie elektryczne, przewodowe z kabiny ciągnika Centralnym układem hydraulicznym (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydr z ciągnika )
  • Sterowanie elektryczne, przewodowe z kabiny ciągnika Centralnym układem hydraulicznym i wyjściem instalacji z tyłu przyczepy (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydr z ciągnika )
  • Para wyjść instalacji hydraulicznej z tyłu (do zasilania np. hydraulicznej klapy kontenera)
  • Stabilizator zawieszenia dla zoptymalizowania właściwości jezdnych ( komplet na jedną oś )
  • Koła z ogumieniem 445/65R22,5
  • Koła z ogumieniem 500/60R22,5
  • Koła z ogumieniem 550/60-22,5
  • Koła z ogumieniem 560/60R22,5
  • Koła z ogumieniem 600/55-22,5 – Szerokość przyczepy przekracza 2550mm
  • Koła z ogumieniem 600/50R22,5 – Szerokość przyczepy przekracza 2550mm
  • Koła z ogumieniem 620/50R22,5 – Szerokość przyczepy przekracza 2550mm
  • Koło zapasowe luzem
  • Metalowe błotniki nad kołami
  • Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się

 

Drogi użytkowniku. Od 25 maja 2018 roku zaczeło obowiązywać rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie i Ochronie Danych”). W związku z powyższym uprzejmie informujemy iż Pol-Agra Sp.J przetwarza dane osobowe na zasadach opisanych na stronie: Polityka prywatności - RODO.

  Akceptuję politykę prywatności