Zadzwoń do nas
23 662 28 42
Odwiedź nas
Mapa strony
O nas
Autoryzowany dealer marki

Przyczepa PRONAR T683

Print
Przyczepa PRONAR T683 to znakomite rozwiązanie, doskonale spisuje się w nierównym i niestabilnym terenie.
T683nr4
T683nr
T683nr2
Description

Przyczepa PRONAR T683

to znakomite rozwiązanie, doskonale spisuje się w nierównym i niestabilnym terenie. Osiągnięto to dzięki zastosowaniu zawieszenia resorowego typu tandem z dwoma pojedynczymi mocnymi osiami jezdnymi i amortyzowanego sztywnego dyszla. Elementy zawieszenia dobrano tak, żeby maksymalnie ułatwić manewrowanie  przyczepami i zapewnić ich wysoką stabilność. Dopuszczalna masa całkowita  20 ton jest to wielkość, przy której w optymalny sposób uwzględniono zarówno aspekt ekonomiczny (cena przyczepy i niskie koszty użytkowania), jak i użytkowy (optymalna ładowność i pojemność ładunkowa, funkcjonalność, niezawodność i trwałość).

T683 Wyposażenie standardowe:

  • Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
  • System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
  • Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
  • Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
  • Ściany z profili PF800mm i nadstawy z profili PF600mm, z obrzeżem 60mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, ze stabilnymi słupkami tylnymi, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
  • Ściany boczne dzielone przykręcanym do podłogi słupkiem środkowym z linkami spinającymi
  • Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
  • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
  • Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
  • Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
  • Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika, amortyzowany resorami gumowymi
  • Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
  • Osie na 60 km/h
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z wyjściem do drugiej przyczepy
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
  • Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
  • Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi, z wyjściem do drugiej przyczepy
  • Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
  • Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
  • Uchwyt przewodów hydraulicznych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnika
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Błotniki kół tylnych
  • Tylne zabezpieczenie, składane
  • System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR

T683 Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne) :

  • Dyszel amortyzowany podkładami gumowymi do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
  • Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm zgodny z DIN 11026 do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
  • Zaczep dyszla sztywny z okiem kulowym K80mm do łączenia z zaczepem kulowym ciągnika
  • Dodatkowe nadstawy środkowe z profilu PF600mm
  • Nadstawy z profilu PF800mm zamiast standartowych nadstaw PF600mm
  • Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII
  • Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI
  • Przednia nadstawa 600mm z blachy perforowanej z oczkami kwadratowymi 10mm
  • Przednia nadstawa 800mm z blachy perforowanej z oczkami kwadratowymi 10mm
  • Nie dzielone ściany i nadstawy (bez słupka bocznego)
  • Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych ( tylko – długich nie dzielonych )
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
  • Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
  • Balkon na ścianie przedniej
  • Rynna zsypowa tylna na szerokości szybra zsypowego
  • Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
  • Odkładana rynna zsypowa lewa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
  • Odkładana rynna zsypowa prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
  • Odkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
  • Ślimak wyładowczy do ziarna o wydajności 30 t/h, zamontowany na tylnej ścianie, dwusegmentowy, składany, z wciągarką mechaniczną, z napędem ślimaka hydraulicznym, z zapotrzebowaniem na olej 30 L/min, *
  • Tylny zaczep automatyczny
  • Tylne zabezpieczenie, z homologacją typu WE, składane
  • Boczne zabezpieczenia (osłony )
  • Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej strony
  • Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z prawej strony
  • Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej i prawej strony
  • Koła z ogumieniem 385/65R22,5
  • Koła z ogumieniem 425/65R22,5
  • Koła z ogumieniem 445/65R22,5
  • Koła z ogumieniem 550/60-22,5
  • Koła z ogumieniem 500/60R22,5
  • Koła z ogumieniem 550/45 R22,5
  • Koła z ogumieniem 560/60 R22,5
  • Koła z ogumieniem 560/45 R22,5
  • Koło zapasowe luzem
  • Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 2,3m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy )
  • Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel *
  • Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
  • Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się

 *   Zastosowanie dopuszczalne tylko po drogach wewnętrznych dojazdowych do gruntów rolnych

 

 

Drogi użytkowniku. Od 25 maja 2018 roku zaczeło obowiązywać rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie i Ochronie Danych”). W związku z powyższym uprzejmie informujemy iż Pol-Agra Sp.J przetwarza dane osobowe na zasadach opisanych na stronie: Polityka prywatności - RODO.

  Akceptuję politykę prywatności