Zadzwoń do nas
23 662 28 42
Odwiedź nas
Mapa strony
O nas
Autoryzowany dealer marki

Przyczepa Pronar T654/2

Print
Przyczepa Pronar T654/2 to jednoosiowa przyczepa z trójstronnym systemem wywrotu, przeznaczona do transportu wszelkich materiałów.
T654_2-1
T654_2-2
T654_2-3
T654_2-4
Description

Przyczepa Pronar T654/2

to jednoosiowa przyczepa z trójstronnym systemem wywrotu. Przeznaczona do transportu wszelkich materiałów znajduje szerokie zastosowanie w rolnictwie (zarówno do transportu kukurydzy, masy zielonej czy roślin okopowych), w sektorze komunalnym (wywóz zanieczyszczeń powstałych w wyniku sprzątania parków, pasów zieleni czy ścieżek rowerowych), w sadownictwie (przewóz skrzyń w sadach pomiędzy rzędami drzew i krzewów) oraz innych sektorach gospodarki.

T654/2 to uniwersalny produkt, który powstał w wyniku modernizacji przyczepy PRONAR T654/1. Zmieniona konstrukcja ramy górnej i dolnej, sprawia, że przyczepa ma masę własną zbliżoną do T654/1 pomimo to ma większą ładowność przy zachowaniu wszystkich podstawowych parametrów wytrzymałości i stabilności. Skrzynia ładunkowa ma uniwersalny systemem otwierania ścian oraz centralne ryglowanie ścian (tył, lewa, prawa). Ściany wykonane są z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm (przestrzenie zamknięte profili łączone są ciągłą spoiną laserową). W skrzyni zastosowano odkuwane zawiasy i zamki, które uniemożliwiają nieoczekiwane otwarcie ścian skrzyni oraz zapewniają szczelność przyczepy, dla każdego rodzaju ładunku. Przyczepa T654/2 ma min. w standardzie centralne ryglowanie ścian (tył, lewa, prawa), mechanizm trójstronnego wywrotu, prostą podporę dyszla ze składanym kółkiem stalowym, szyber zsypowy do ziarna i instalację hamulcową dwuprzewodową. Uniwersalna konstrukcja ramy a daje możliwość przyłączenia dyszla na dolny lub górny zaczep ciągnika i zastosowanie dowolnego zaczepu transportowego. Możliwe jest również zastosowanie dyszla najazdowego. Zastosowane materiały malarskie- chemoutwardzalne dwuskładnikowe dają wysoką odporność i trwałość antykorozyjną oraz odporność na promieniowanie UV.

Wyposażenie standardowe:

  • skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian;
  • centralne ryglowanie ścian (tył, lewa, prawa)
  • rama podwozia trójkątna, spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych
  • uniwersalny dyszel sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
  • zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40 do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
  • podpora dyszla prosta ze składanym kółkiem stalowym
  • instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
  • postojowy hamulec ręczny z korbą
  • instalacja oświetleniowa żarówkowa, 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
  • spiralny przewód przyłączeniowy instalacji oświetleniowej
  • instalacja wywrotu z zaworem odcinającym
  • siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
  • podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
  • ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 70mm, wykonanych z profilowanych blach, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
  • przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw łączone ciągłą spoiną laserową
  • szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
  • kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • drabinka ułatwiająca dostęp do skrzyni ładunkowej

T654/2 Wyposażenie dodatkowe:

  • zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
  • instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
  • instalacja hamulcowa hydrauliczna
  • instalacja hamulcowa najazdowa, dyszel najazdowy i oś z automatyką cofania
  • hamulec ręczny dźwigniowy „Peitz” w wykonaniu umożliwiającym przenoszenie do kabiny ciągnika
  • nadstawy o wysokości 500mm
  • instalacja oświetleniowa LED, 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
  • drabinka umożliwiająca dostęp do skrzyni ładunkowej
  • prędkość konstrukcyjna 40km/h, (zastosowanie mocniejszych hamulców i opon)
  • tylny zaczep manualny, sztywny
  • rynna zsypowa tylna na szerokości szybra zsypowego
  • koła z ogumieniem 15.0/55-17
  • kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych (wymagane podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców)
  • trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
  • koło zapasowe luzem

 

 

Drogi użytkowniku. Od 25 maja 2018 roku zaczeło obowiązywać rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie i Ochronie Danych”). W związku z powyższym uprzejmie informujemy iż Pol-Agra Sp.J przetwarza dane osobowe na zasadach opisanych na stronie: Polityka prywatności - RODO.

  Akceptuję politykę prywatności